Table mountain and more.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marjolein Knuvelder - WaarBenJij.nu Table mountain and more.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marjolein Knuvelder - WaarBenJij.nu

Table mountain and more..

Door: Marjolein Knuvelder

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

01 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ik heb alweer te lang geen verslag geschreven.. Ik denk omdat ik te druk was met leuke dingen :)
Dinsdag ben ik namelijk naar de Tafelberg geweest met een groep van school. We ging om 6 uur zodat we rond 8 uur zonsondergang konden bekijken. Met de kabelbaan kon je omhoog en tegelijkertijd het prachtige uitzicht bekijken. Je zag heel Kaapstad aan je voeten, erg mooi! Eenmaal op de berg zijn we een stukje gaan wandelen op de daarvoor aangelegde paden. Ik heb heel veel foto's gemaakt van het prachtige uitzicht en we hebben er met zn allen van genoten onder het genot van een glaasje wijn :) Toen de zon begon onder te gaan ben ik met een paar vrienden op een mooi plekje gaan zitten, op een helling van het pad af, om de zon daar de zee in te zien zakken en weer prachtige foto's gemaakt! Ik zal er een paar bijvoegen. Toen het eenmaal donker was zijn we weer naar beneden gegaan. Helaas hebben we daar nog een uur op onze taxi moeten wachten.. maar wel met het mooie verlichte Kaapstad als uitzicht. Het was een erg mooie avond! Mede ook doordat het zulk mooi weer was en er geen wind stond.
Woensdag had ik een lange maar boeiende schooldag tot half 6. Maar Donderdag dus weer alleen een kort ochtendje. 's middags ben ik met mijn roommate, anna, gaan winkelen. Er is een hele goedkope winkel hier, Mister Price, waar ze erg leuke kleding hebben dus daar ben ik goed geslaagd! 's avonds ben ik met haar een pizza gaan eten in Long street en daarna zijn we naar de door school georganiseerde schuimparty geweest. Dat was een erg gezellig feestje! Iedereen zat wel helemaal onder het schuim en er werd flink mee geklooid maar dat had wel iets, ondanks dat we er drijfnat uitkwamen, wat de taxichauffeur dan weer niet zo leuk vond.. haha
Vandaag was ik niet zo lekker en erg moe dus heb maar beetje rustig aan gedaan en wat afleveringen van gtst teruggekeken^^ Nu ga ik even gezellig uiteten met anna en een vriendin van haar die hier woont. Maar ik maak het niet te laat, morgen moet ik namelijk top fit zijn want om 10 uur moeten we op school verzamelen om te gaan waterskiën! Ik ben ook eigenlijk gek dat ik me daar voor opgeef, want ik heb niet zo veel met water, maar het lijkt me best gaaf. Ik ben erg benieuwd wat ik er van bak morgen! I'll let you know!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Marjolein

Actief sinds 27 Nov. 2012
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 11635

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 02 Maart 2013

Kaapstad, Zuid Afrika

Landen bezocht: